In de media...

Sinds 2017 hebben we een hechte samenwerking met Studio 100 om samen met hen, kindvriendelijke producten op de markt te brengen. Dát vond de pers wel interessant ...

De focus ligt op het welzijn van het kind

De samenwerking rond de producten van Studio 100 kwam er op vraag van Eureka Pharma. Zo zijn er de multivitamines van Plop, de anti-muggenspray van Maya en ook Bumba loodst je door een gemakkelijke aerosolbeurt.

 

In tegenstelling tot wat je misschien zou denken, betaal je immers niet meer voor een product omdat er iets van Studio 100 op staat. “Uiteraard moeten wij Studio 100 een financiële compensatie geven voor het gebruik van hun figuren”, zegt Koen Meersseman, commercieel manager van Eureka Pharma. “Maar wij trekken die af van onze winstmarge, de klant betaalt er niet meer voor.”

 

“Voor een stuk uit idealisme toch wel”, zegt Remko Smaak, CEO van Eureka Pharma. “Bij gezinnen die het financieel minder goed hebben, valt me altijd wel op dat er daar minder voor merken wordt gekozen, en dat zij minder van die leuke merchandising-spullen voor de kinderen hebben. Onze producten moet iederéén kunnen kopen, vind ik.”

 

Via deze link kan je het artikel lezen. Door hier te klikken kom je op het nieuwsitem van VTM nieuws.