Page content

article content

In de media …

Sinds begin dit jaar hebben we een samenwerking met Studio 100 om samen met hen, kindvriendelijke producten op de markt te brengen. Dát vond de pers wel interessant …

De samenwerking rond de producten van Studio 100 kwam er op vraag van Eureka Pharma. Zo zijn er de multivitamines van Plop, de anti-muggenspray van Maya en ook Bumba loodst je door een gemakkelijke aerosolbeurt.

In tegenstelling tot wat je misschien zou denken, betaal je immers niet meer voor een product omdat er iets van Studio 100 op staat. “Uiteraard moeten wij Studio 100 een financiële compensatie geven voor het gebruik van hun figuren”, zegt Koen Meersseman, commercieel manager van Eureka Pharma. “Maar wij trekken die af van onze winstmarge, de klant betaalt hetzelfde.”

“Voor een stuk uit idealisme toch wel”, zegt Remco Smaak, CEO van Eureka Pharma. “Bij gezinnen die het financieel minder goed hebben, valt me altijd wel op dat er daar minder voor merken wordt gekozen, en dat er minder van die leuke merchandising-spullen voor de kinderen liggen. Onze producten moet iederéén kunnen kopen, vind ik.”

Via deze link kan je het artikel lezen, door hier te klikken kom je op het nieuwsitem van VTM nieuws.

Remko Smaak
Het is met bijzonder veel passie dat ik mij dagelijks verdiep in hoe wij apotheken beter kunnen ondersteunen bij het adviseren van hun patiënten met alledaagse kwaaltjes. Dit vertaalt zich vervolgens in producten die doen wat ze beloven, toegankelijk zijn en zeer gemakkelijk in gebruik. Met veel enthousiasme motiveer ik heel Eureka Pharma om zich in te zetten voor één ding: "Het verbeteren van het welzijn van iedereen waar wij mee in aanraking komen."